Thursday, August 14, 2008

Kenduri Kawin Kak Yati Di Kangar Perlis!


Kenduri kawin ni kat perlis..kawan baik famili dari itm dungun slu...mmg dh cm sedara.... kenduri ni mmg kami nantikan dari dlu....sbb kak yati ni ssh tol nk mandapat calon suami...puas mengembara ke kl,pj xjupe2 idaman hati..belum jodh la katakan.....maknya acik ani mmg xkisah kalu digandingkan dengan along...tp along xnak sbb dia kata xsedia lg....ish...ish....xtau la sampai bila....last2 balik kampung dapat jodoh duda anak 2 ker 3...luper la hahaaa....aku ape lg cuti ler ari jumaat....last2 adik aku kata kena bertolak petang sbb dia terpaksa g klas...sbb mula2 kata leh tuang...sabar jer la aku...rugi jer cuti...last aku kemas umah...patang kul 6 patang br bertolak ke sana....sampai kangar dekat pukul 2 pagi.....ngantok jgn cite la...zaim plak segar jer mata dia...sbb sblm tu dia dh tido huuhuhu.....nasib dh bgtau hotel cek in lewat kalu tak takut dia bg kat orang lain plak....ms tu pk nak surprise kat keluarga depa...

Zaim merajuk kena marah ngan umi...
nakal keluar xnk pakai selipar pastu dh msk keta
wat perangai nk iukt ayah sana sni....geram tol....

Eleh! baru nk skit dh nk tido.....hahaha posing nmpk...
Gmbo ngan zaim dlm keta

berenti kat R&R pastu zaim jalan ngan ayahnya...ooo rupenya g pujuk ayah beli mainan yang ade gula2 tu eekk....sabar jer laaa aku....


amboi sedapnya makan kfc.....itu jer la yg sedap skit dr makanan R&R tu cm krg selera jer tgk...may b sbb dh tgh malam.......

No comments: