Thursday, October 29, 2009

Aksi Si kecil - Aiman Amin

Suka betul tgk anak membesar bagai johan ni...lg pon suka tgk aksi dia tido,senyum terhibur hati ni....masa puasa dh berpantang....tp nasib mak xde ler pantang cm org dlu2...kalu tak kebulur aku....ms raya aku gagahkan diri beraya umah jiran...ms tu sbb dh 20 hari+ pntang..jd ok la...makan ape yg boleh jer la....2 buah rumah jer g pon...pastu tungguuu org plak dt umah heee...

Aiman kutip duit raya byk tahun ni hehehee zaim plak ngan ayah balik beraya kat kg ms hari raya ke-2... 3 hari dok sana...aku sedih gk isk...isk...dh ler tahun ni FIL aku xde...sian gk MIL kt kg...

Ape2 pon....wpon dh terlambat...Aku Pohon Ampun & Maaf Jika ade kesalahan yang aku lakukan sama ada sengaja @ tidak...harap sahabat2 & rakan2 sekalian dapat memaafkan diriku ini...Doaku ku semoga persahabatan kita kekal sampai bila2 AMIN!!!

22 September 2009

14 September 2009
3 September 2009
1 September 2009
bersambung...............

1 comment:

A m m i said...

syoknye tgk budak tido..